Z Nami Masz Pewność

  • Wsparcie Doradcze

    Wsparcie Doradcze

  • Szybka Wysyłka

    Szybka Wysyłka

  • Gwarancja

    Produkty z Gwarancją

  • Płatności

    Bezpieczne Płatności

  • Zwrot

    14 Dni na Zwrot

  • Regulamin

    Prokonsumencki Regulamin

Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Skontaktuj się z nami mailowo kontakt@easy-driver.pl i opisz krótko, dlaczego chcesz reklamować produkt. Odeślemy Ci formularz reklamacji, wypełnij go i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Interkon-BIS Easy Driver
Jagiellońska 78 pok.4.40,
03-301 Warszawa

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz do nas maila- kontakt@easy-driver.pl i zgłoś chęć zwrotu produktu- bez podawania przyczyny. Wyślemy Ci Formularz Zwrotu Produktu, wypełnij go i wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 


Interkon-BIS Easy Driver
Jagiellońska 78 pok.4.40,
03-301 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl