Nauczyciel angielskiego dla dziecka

Każdy rodzic wie, jak ważna dla jego pociechy jest edukacja wczesnoszkolna. W tym okresie dziecko jest w stanie przyswoić naprawdę wiele informacji bez większego wysiłku. Może to mieć ogromny wpływ na jego późniejszą naukę i umiejętności. Może mieć to też odbicie na jego zdolnościach uczenia się czy zapamiętywania.

Angielski Katowice to prawdziwy strzał w 10!

Jeżeli dziecko wyszkoli w sobie dobre nawyki, możemy mieć pewność, że będzie z nich korzystać również kiedy już dorośnie. Dlatego zanim zapisze się swoją pociechę na towice” href=”http://www.ence.pl”>angielski Katowice, warto najpierw dowiedzieć się jaką metodą będzie ono tam nauczane. Każdy nauczyciel bowiem ma swoje wypróbowane techniki i nawet jeżeli zgodzi się je trochę zmodyfikować, nauczanie bez wiary w metodę nie przynosi już takich dobrych skutków…

Ważne aby nauczanie dzieci było wielosensoryczne — małe dziecko nie przyswaja jeszcze wiedzy tak, jak dorośli — nie może się po prostu wyuczyć słówek na pamięć. Angielski dla dzieci powinien być nauczany tak, aby przyswajanie języka było tylko „przy okazji” zabawy. Część merytoryczna musi być przemycona pomiędzy różnorakie zajęcia dziecka, tak aby uczeń sam kojarzył naukę języka z czymś fajnym. W okresie wczesnoszkolnym i przedszkolnym zaleca się nauczanie bez podręcznika. Technika zakłada przeprowadzenie z dziećmi ćwiczeń tylko ustnie, na podstawie tego, co usłyszą od nauczyciela. Jest to bardzo ważny okres dla nauki języka. Dziecko uczy się odpowiednio akcentować i wymawiać wyrazy, a także, na jakie części zdania kładzie się nacisk. Po dobrze przeprowadzonym okresie bezpodręcznikowym dziecko będzie miało swobodę mówienia po angielsku, bez niepotrzebnego stresu i zastanawiania się nad brzmieniem wypowiadanych przez niego słów. Aby tak się stało, bardzo ważne jest, aby nauczyciel całkowicie zaangażował się w projekt — musi być animatorem zabawy, urzeczywistnić język obcy jako coś, co może być znajome i może służyć komunikacji, zupełnie jak język ojczysty. Nauczanie bez podręcznika jest bardzo trudne dla nauczyciela. Musi być on dobrze przygotowany do lekcji, a także mieć zaplanowane różne warianty potoczenia się zajęć — w końcu praca z dziećmi lubi zaskakiwać.