Haft czy nadruk? Trudny wybór

Wiele firm bezustannie szuka sposobu na wyróżnienie się spośród setek konkurencyjnych przedsiębiorstw z tej samej branży. W tym celu podejmują one standardowe działania mające zapewnić promocję oraz rozpoznawalność własnej marki. Podstawą tutaj jest odzież reklamowa, która jednocześnie może być odzieżą robocza dla pracowników firmy.

To czy wystąpi takie rozróżnienie zależy oczywiście od gałęzi gospodarki, w której funkcjonuje dany interes. Oczywiste jest przecież, że firma budowlana nie będzie rozdawać darmowych koszulek, ale dokładnie odwrotnie postąpi sklep z zabawkami czy słodyczami. Całe szczęście nie jest dzisiaj problemem znalezienie kogoś, kto wykona dla nas wielokolorowe koszulki, na których nadrukowany będzie logotyp naszej marki.
Dylematem staje się dziś kwestia tego, czy zainwestować w zwykły nadruk, który szybko straci na jakości, czy też na haft komputerowy. To ostatnie rozwiązanie bowiem, zapewnia o wiele trwalszy efekt. Wyhaftowane logo firmy utrzyma się na odzieży o wiele dłużej niż to nadrukowane czy namalowane. Dzięki temu firmowe ciuchy przez dłuższy czas zachowają swoje reklamowe właściwości. Pozostaje jednak pytanie, czy taka opcja jest na tyle droga, iż nie opłaca się w nią lokować pieniędzy. Po szybkiej kalkulacji wydaje się jednak, że haft na odzieży jest porównywalny cenowo z usługą nadruku.

Dodatkowo, jeśli zdecydujemy się na haft np. kilkunastu czy kilkudziesięciu sztuk odzieży, wówczas koszt jednostkowy będzie nawet niższy niż w przypadku skorzystania z oferty drukarni. Nie trzeba też chyba dodawać, iż metoda haftowania komputerowego wygląda bardzo elegancko i estetycznie.